web analytics
گوش دادن موثر
گوش دادن موثر: کلید ارتباطی قوی

همانطور که قبلا هم گفته بودم در اینجا از دغدغه های روزگارم می نویسم و افزایش مهارتهای نرم و عمیق شدن در آنها از همین دست است. در دنیای شلوغ ...

مدیریت تجربه مشتریان
CEM کلید حفظ مشتریان و رشد کسب و کار

در مطلب قبلی در مورد مدیریت تجربه مشتریان به تعاریف کلی این حوزه پرداختیم. در این مطلب، به بررسی مزایای CEM، مراحل کلیدی پیاده‌سازی CEM و برخی از بهترین شیوه‌های ...

آیا ارتقاء از Dynamics365 V8.2 به V9.1 برای شرکت شما مناسب است؟

همه ما دوست داریم تا از آخرین نسخه نرم افزارها استفاده کنیم فارغ از این موضوع که آیا این ارتقاء از نسخه پایین تر به جدید ترین نسخه آیا بهینه ...

تعامل با مشتریان
تعامل با مشتریان در سطحی جدید

در این مطلب میخواهم با شما در مورد ابزارهای ارتباط با مشتریان در نرم افزار مایکروسافتDynamics 365 Customer Engagement (CE)  صحبت کنم. این نرم افزار راهکاری جامع برای مدیریت ارتباط ...

Dynamics365
تحول در تعامل با مشتری

در دنیای امروز، ارتباط با مشتری نقش حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا می‌کند. Dynamics365 Customer Engagement (CE) به عنوان یک راهکار جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ...

مایکروسافت CRM
معرفی یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان

در دنیا شرکتهای بسیاری هستند که نسبت به ارائه ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان اقدام میکنند. پلتفرمهای آنلاین و آفلاین که بعضاً به راحتی در دسترس هستند. شرکت مایکروسافت نیز ...

مدیریت تجربه مشتری
مدیریت تجربه مشتری (CEM)

در مطالب قبلی در خصوص عصرهای کسب و کار صحبت کردیم. همانطور که گفته شد در عصر بازاریابی مشتری مداری و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مهم تر از ...

عصرها در کسب و کار
عصرهای کسب و کار

به سازمان یا کسب و کار خود نگاه کنید. شما در کدام یک از عصرهای کسب و کار حضور دارید؟ عصر بازاریابی؟ یا فروش؟ یا... در دوره های آموزشی مربوط ...

دسته بندی مشتریان یا بخش بندی بازار

مباحث مربوط به دسته بندی مشتریان در کسب و کار (Segmentation) بسیار گسترده و مفصل هستند. در این نوشته خلاصه ای از این مباحث را باهم مرور میکنیم. هر محصول ...