همانطور که قبلا هم گفته بودم در اینجا از دغدغه های روزگارم می نویسم و افزایش مهارتهای نرم و عمیق شدن در آنها از همین دست است. در دنیای شلوغ ...
در مطلب قبلی در مورد مدیریت تجربه مشتریان به تعاریف کلی این حوزه پرداختیم. در این مطلب، به بررسی مزایای CEM، مراحل کلیدی پیادهسازی CEM و برخی از بهترین شیوههای ...
همه ما دوست داریم تا از آخرین نسخه نرم افزارها استفاده کنیم فارغ از این موضوع که آیا این ارتقاء از نسخه پایین تر به جدید ترین نسخه آیا بهینه ...
در این مطلب میخواهم با شما در مورد ابزارهای ارتباط با مشتریان در نرم افزار مایکروسافتDynamics 365 Customer Engagement (CE) صحبت کنم. این نرم افزار راهکاری جامع برای مدیریت ارتباط ...
در دنیای امروز، ارتباط با مشتری نقش حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا میکند. Dynamics365 Customer Engagement (CE) به عنوان یک راهکار جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ...
در دنیا شرکتهای بسیاری هستند که نسبت به ارائه ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان اقدام میکنند. پلتفرمهای آنلاین و آفلاین که بعضاً به راحتی در دسترس هستند. شرکت مایکروسافت نیز ...
در مطالب قبلی در خصوص عصرهای کسب و کار صحبت کردیم. همانطور که گفته شد در عصر بازاریابی مشتری مداری و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مهم تر از ...
به سازمان یا کسب و کار خود نگاه کنید. شما در کدام یک از عصرهای کسب و کار حضور دارید؟ عصر بازاریابی؟ یا فروش؟ یا... در دوره های آموزشی مربوط ...
مباحث مربوط به دسته بندی مشتریان در کسب و کار (Segmentation) بسیار گسترده و مفصل هستند. در این نوشته خلاصه ای از این مباحث را باهم مرور میکنیم. هر محصول ...